Reklamacje i zwroty towaru.
Godziny pracy serwisu: Poniedziałek-Piątek:11-16
Zgłoszenie serwisowe
Przed wysłaniem towaru do serwisu należy wypełnić zgłoszenie serwisowe.
Numer RMA
Możliwe jest również uzyskanie numeru RMA drogą telefoniczną, jednak ze względu na dość długi okres oczekiwania zalecamy drogę elektroniczną.
Po wysłaniu zgłoszenia w ciągu maksymalnie jednego dnia roboczego zostanie nadany i wysłany mailem numer RMA.
Numer ten należy umieścić w widocznym miejscu na przesyłce.
Przesyłki , które zostaną dostarczone bez widocznego numeru RMA, będą oczekiwać na przyznanie numeru maksymalnie 14 dni kalendarzowych.
W przypadku osobistego dostarczenia reklamowanego towaru zalecamy wcześniejsze zgłoszenie. Skróci to znacznie czas oczekiwania na przyjęcie towaru do serwisu.
Zwrot towaru oraz odstąpienie od umowy
Szczegółowe warunki odstąpienia od umowy znajdują się w regulaminie sklepu w dziale
§ 9 Odstąpienie od Umowy sprzedaży - przejdź do regulaminu
Odstąpienie od umowy
Poniżej formularze odstąpienia od umowy w wersji elektronicznej oraz w wersji do wypełnienia i wydrukowania.
Zapakuj bezpiecznie
Reklamowany i zwracany towar powinien posiadać oryginalne opakowanie, w przypadku jego braku należy zapakować towar w sposób gwarantujący jego bezpieczne dotarcie do serwisu.
Przesłany towar musi zawierać wszystkie elementy wyposażenia i akcesoria, chyba że zostanie to inaczej ustalone z pracownikiem serwisu.
Sprzęt jest sprawdzany pod kątem usterki wskazanej w zgłoszeniu, dlatego zalecamy dokładne i jasne opisanie zaistniałej usterki aby uniknąć nieporozumień.