Szukaj

Reklamacje i zwroty towaru.

Jak zwrócić produkty do sklepu

Wygodne Zwroty
1

Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

Pamiętaj, aby zwracany towar zabezpieczyć przed zniszczeniem, wkładając odpowiednie wypełnienie. Przesyłkę zapakuj w karton o regularnym kształcie, bądź foliopak używany przez daną firmę kurierską. Zaklej przesyłkę taśmą. Nie używaj folii strech.

2

Nadaj swoją przesyłkę przez Wygodne Zwroty

Przejdź do formularza, w którym nadasz swoją przesyłkę. Otrzymasz kod zwrotu lub dokumenty przewozowe. Swoją paczkę nadasz w Paczkomacie lub punktach takich jak: Żabka, Stokrotka, Auchan, Carefour.

3

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Pieniądze zwrócimy Ci w ciągu 14 dni. Zwrot środków otrzymasz na numer konta podany w formularzu odstąpienia od umowy.

Godziny pracy serwisu: Poniedziałek-Piątek:11-16

Zgłoszenie serwisowe

Przed wysłaniem towaru do serwisu należy wypełnić zgłoszenie serwisowe.

Numer RMA

Możliwe jest również uzyskanie numeru RMA drogą telefoniczną, jednak ze względu na dość długi okres oczekiwania zalecamy drogę elektroniczną.

Po wysłaniu zgłoszenia w ciągu maksymalnie jednego dnia roboczego zostanie nadany i wysłany mailem numer RMA.

Numer ten należy umieścić w widocznym miejscu na przesyłce.

Przesyłki , które zostaną dostarczone bez widocznego numeru RMA, będą oczekiwać na przyznanie numeru maksymalnie 14 dni kalendarzowych.

W przypadku osobistego dostarczenia reklamowanego towaru zalecamy wcześniejsze zgłoszenie. Skróci to znacznie czas oczekiwania na przyjęcie towaru do serwisu.

Zwrot towaru oraz odstąpienie od umowy

Szczegółowe warunki odstąpienia od umowy znajdują się w regulaminie sklepu w dziale

§ 9 Odstąpienie od Umowy sprzedaży - przejdź do regulaminu

Odstąpienie od umowy

Poniżej formularze odstąpienia od umowy w wersji elektronicznej oraz w wersji do wypełnienia i wydrukowania.

  • Elektroniczny formularz odstąpienia od umowy. (Do uzupełnienia online)

  • Wzór formularza odstąpienia od umowy (.docx) (Do pobrania)

Zapakuj bezpiecznie

Reklamowany i zwracany towar powinien posiadać oryginalne opakowanie, w przypadku jego braku należy zapakować towar w sposób gwarantujący jego bezpieczne dotarcie do serwisu.

Przesłany towar musi zawierać wszystkie elementy wyposażenia i akcesoria, chyba że zostanie to inaczej ustalone z pracownikiem serwisu.

Sprzęt jest sprawdzany pod kątem usterki wskazanej w zgłoszeniu, dlatego zalecamy dokładne i jasne opisanie zaistniałej usterki aby uniknąć nieporozumień.

Bezpieczny zwrot

Newsletter

Zapisz się do Naszego newslettera i otrzymuj jako pierwszy MEGA rabaty na zakupy w sklepie angela.pl

Zamknij